Movie review score

Urmareste online: solarmovie links /   1channel

IMDB:   click aici
CINEMAGIA.ro: click aici
Limba: engleza
Subtitrare in lb romana:  click aici
Subiect: Filmul urmareste povestea scurtei ascensiuni si tragicului ei sfarsit, al Giei Caragi (Angelina Jolie), fotomodelul care a dominat lumea modei la sfarsitul anilor 1970.
In 1977, Gia, o tanara superba din Philadelphia, se hotaraste sa plece la New York pentru a deveni manechin. Agitata si nesigura pe ea, Gia este nevoita sa-si ascunda vulnerabilitatea, devenind rapid preferata agentiei de modele condusa de Wilhelmina Cooper (Faye Dunaway). Frumusetea ei covarsitoare precum si dorinta de a poza nud o transforma peste noapte intr-un star.
Curand, Gia incepe o relatie cu Linda (Elisabeth Mithcell), asistenta fotografului ei, care este insa mai preocupata de bisexualitatea ei si o face sa sufere. Gia incearca sa-si gaseasca refugiu in droguri, pentru a-si mentine energia si pentru a reusi sa se simta frumoasa in fiecare clipa. Certurile cu Linda si cu mama acesteia, Kathleen (Mercedes Ruehl) o fac pe Gia sa treaca la droguri din ce in ce mai puternice. Devenita dependenta, candva stralucitoarea stea a lumii modei pune capat carierei sale si relatiei cu prietenii. La un moment dat reuseste sa se lase de droguri, insa descopera ca a folosit un ac infectat cu HIV. La sfarsitul anului 1985, Gia observa primele simptome de SIDA, dar nu este sigura de natura bolii.
Intr-un an, virusul i-a transformat trupul tanar in cel al unei femei de 75 de ani. Pe 18 octombrie 1986, la numai doua luni dupa ce implinise 27 ani, Gia Carangi devine una dintre primele femei din SUA care mor de SIDA. http://www.cinemagia.ro/filme/gia-1635/

Fact-based story of top fashion model Gia Marie Carangi follows her life from a rebel working in her father's diner at age 17 to her death in 1986 at age 26 from AIDS, one of the first women in America whose death was attributed to the disease. In between, she followed a downward spiral of drug abuse and failed relationships.